Известие

Collapse
No announcement yet.

Горна помпа на съединителя, ремонт!!! Алфа 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от danito__77 Покажи съобщение
    Смяна за 10 мин. на помпата за пръв път чувам ,както и да е .Вчера след като написах темата ,слезнах до колата и махнах маншона на помпата за да огледам колкото мога ,видимy течове няма ,като натисна педала се вижда стената на помпата и ми изглежда ок ,но потъването става по два три пъти на ден и то мн малко потъва ,та се поогледах и видях неква прожина ,можели и от нея леко да потъва и ако я опъна да се оправи можели да се реголира
    Пружинката се слага много тегаво и изглежда доста неадекватно мястото, където се поставя. В действителност няма да ти се вдига докрай педала, ако ти е паднала.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #17
      Долната помпа я смених преди една година ,нова е ,а сега наскоро смених съединител и от тогава почна да потъва горната помпа но много малко ,и го прави мн рядко .Затова ше проверя прожината защото няма течове никъде .Събота и Неделя ще видя точно
      Last edited by danito__77; d.m.y г., 11:19.
      Alfa Romeo 155 1.6 16V `97
      Ники
      Дани

      Comment


      • #18
        щом няма течове, обикновено е горната помпа. просто изтърва и не задържа налягането.правилно си се насочил.
        точка

        Comment


        • #19
          Първо ще погледна пружината ,ако нищо не се получи с нея ще сваля буталото само, на горната помпа и ще потърся ремонтен комплект.Ще пиша при някакъв резултат.
          Last edited by danito__77; d.m.y г., 19:06.
          Alfa Romeo 155 1.6 16V `97
          Ники
          Дани

          Comment


          • #20
            Снощи и моя педал пропадна. Но не се и връща нагоре...Едвам се прибрах до нас, че и паркирайки се подпрях с съседната кола, ама така е ... първа - стартер, задна стартер и като запали подмине леко мястото... В събота ще сменям и двете помпи(дано е от тях) , ако някой ме насочи някъде за нормална цена на двете , ще съм благодарен. По интернет ми искат 52 лв. за долна и 85 лв. за горна... не е ли множко?

            Alfa 155 1.7/8v/115 hp
            Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

            Comment


            • #21
              много е долната е около 35-6 лв а горната 45-50
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Ако си от София - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...999#post942999 - горната беше като нова като я свалях, а долната съм я ремонтирал веднъж с рем. комплект гумички и не течеше.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от salex75 Покажи съобщение
                  Снощи и моя педал пропадна. Но не се и връща нагоре...Едвам се прибрах до нас, че и паркирайки се подпрях с съседната кола, ама така е ... първа - стартер, задна стартер и като запали подмине леко мястото... В събота ще сменям и двете помпи(дано е от тях) , ако някой ме насочи някъде за нормална цена на двете , ще съм благодарен. По интернет ми искат 52 лв. за долна и 85 лв. за горна... не е ли множко?

                  Alfa 155 1.7/8v/115 hp
                  много е кажи от къде си е и ще помогнем
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #24
                    От София - до Софийския. Снощи след като поразглобихме това онова , се откри следният проблем ( не снимах за съжаление). Лоста (рамото) което излиза от ск. кутия и се избутва от помпата се е "лепнало" за с.к. все едно е избутано до край... Явно не е проблема в помпата , макар тя да е "изкочила" до край и потекла това е в последствие. Какво ли се е случило в скоросната кутия при това рамо, какво задейства то за да отдели съединителя, притискателен диск или?.?. Сега се кара така 1-ва стартер и с междина газ се превключват предавките , за спиране спирачки , загасяш и отново 1-ва на стартер.
                    Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

                    Comment


                    • #25
                      Ами възможено е шлиците на привода да са превъртели, но пък е доста странно...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от salex75 Покажи съобщение
                        От София - до Софийския. Снощи след като поразглобихме това онова , се откри следният проблем ( не снимах за съжаление). Лоста (рамото) което излиза от ск. кутия и се избутва от помпата се е "лепнало" за с.к. все едно е избутано до край... Явно не е проблема в помпата , макар тя да е "изкочила" до край и потекла това е в последствие. Какво ли се е случило в скоросната кутия при това рамо, какво задейства то за да отдели съединителя, притискателен диск или?.?. Сега се кара така 1-ва стартер и с междина газ се превключват предавките , за спиране спирачки , загасяш и отново 1-ва на стартер.
                        ...Или лагера е изял \се е вкопал в\ пластините на притискателя. Май не си за помпи...
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #27
                          кутията на земята,колега.Ако нямаш тънкостенна вложка 36 за полуосите се обади , ще ти услужа.Или ти се е строшил лагера ,или рамото е превъртяло в шлиците.Има и много малка вероятност да са се счупили ушетата на лагера , на които ляга вилката.при всички случаи трябва да се сваля кутията.
                          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                          Comment


                          • #28
                            За съжаление сте прави колеги, скоростната на земята... Закарах я на "Враня" в един паркинг и почват мъките. До сега не съм свалял скорости и полуоски , та ако някой може да драсне два-три реда за какво иде реч. Другата събота и неделя го дават слънчево и ще си направя един уикенд с алфата.....Всякаква информация би ми била от полза и ще съм ви благодарен за нея. Бих е закарал и в сервиз , ама като не знам къде работят добре и за нормални пари...Пък и бая зор е карането така, вчера (събота) съм станал в 7.00 за да я закарам от Орлов мост до къмпинг Враня та да няма движение.

                            п.п.Рамото на с.к. което се избутва от помпата се "мандахерца" без никакво усилие наляво-надясно , та или ушите са се счупили , или самият лагер се е счупил , но явно не са шлиците шом вилката е местя на ръка без проблем.
                            Last edited by salex75; d.m.y г., 10:55. Основание: п.п.
                            Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

                            Comment


                            • #29
                              Ами със сигурност си приготви аксиален лагер и се надяваи притискателният диск да нее заминал от този ти проблем иначе работата отива на цял комплект.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от salex75 Покажи съобщение
                                За съжаление сте прави колеги, скоростната на земята... Закарах я на "Враня" в един паркинг и почват мъките. До сега не съм свалял скорости и полуоски , та ако някой може да драсне два-три реда за какво иде реч. Другата събота и неделя го дават слънчево и ще си направя един уикенд с алфата.....Всякаква информация би ми била от полза и ще съм ви благодарен за нея. Бих е закарал и в сервиз , ама като не знам къде работят добре и за нормални пари...Пък и бая зор е карането така, вчера (събота) съм станал в 7.00 за да я закарам от Орлов мост до къмпинг Враня та да няма движение.

                                п.п.Рамото на с.к. което се избутва от помпата се "мандахерца" без никакво усилие наляво-надясно , та или ушите са се счупили , или самият лагер се е счупил , но явно не са шлиците шом вилката е местя на ръка без проблем.
                                обадими се ще ти дам хубав съеденител да си направиш колицата.
                                тел:0897827607.

                                Comment

                                Working...
                                X